پکیج آموزش ساخت CNC چوب به وسیله آردوینو

وضعیت پکیج : آماده عرضه

CNC فرم کوتاه شده عبارت Computer Numerical Control و به معنی کنترل عددی رایانه‌ای می‌باشد.  این دستگاه شامل یک مینی کامپیوتر یا میکرو کامپیوتر می‌باشد که در اصل به عنوان واحد کنترل دستگاه عمل کرده و تا حد امکان مدارهای سخت‌افزار اضافی در واحد کنترل حذف شده است. این کامپیوتر وظیفه ارسال برنامه‌های لازم جهت برش و یا حک فلزات و غیر فلزات را بر عهده دارد.

 در واقع، تمام مراحل انجام کار و ابعاد نهایی قطعات از طریق کامپیوتر به دستگاه ارسال می‌شود. به همین دلیل برش CNC را می‌توان مانند یک ربات دانست که با برنامه‌ریزی کار کرده و از دستورالعمل‌های شما پیروی می‌نماید. در دستگاه برش CNC  برنامه در حافظه کامپیوتر ذخیره می‌شود و برنامه‌نویس به راحتی می‌تواند کدها، برنامه‌ها و الزامات را نوشته و ویرایش نماید. برنامه نوشته شده قابلیت استفاده برای قسمت‌های مختلف را داشته و نیازی به تکرار دوباره نمی‌باشد.

تقریبا تمام مواد با استفاده از CNC قابل ماشین‌کاری هستند که به آن ماشین کاری cnc می گویند. اما به طور کلی،  انتخاب متریال اولیه به نوع فعالیت و محصولی که مد نظر دارید بستگی خواهد داشت. متریالی که به صورت معمول مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: آلومینیوم، برنج، مس، استیل، تیتانیوم، چوب فوم، فایبرگلس و انواع پلاستیک.

در این پکیج آموزشی دستگاه مورد نظر جهت برش چوب مورد استفاده قرار میگیرد و یک نسخه کوچک از عملکرد یک CNC  را در معرض نمایش قرار میدهد که مناسب ارائه جهت پروژه های دانشگاهی است. 

این پکیج همراه با سورس نرم افزار در قالب DVD و یا به صورت دانلودی ارائه می گردد.

((جهت ثبت اطلاعات خود در لیست متقاضیان محترم جهت تهیه پکیج آموزشی مورد نظر از طریق راه های ارتباطی تماس حاصل فرمایید)

ویژگی های پکیج آموزشی

1-ارائه سورس نرم افزار های مورد نیاز

2- آموزش ویدیویی ساخت پروژه از 0 تا 100

3- آموزش نحوه کار با دستگاه و نرم افزار های مورد نیاز

4-ارائه فایل های مورد نیاز مربوط به پروگرام کردن دستگاه

5- ارائه فایل PDF مربوط به آموزش پروگرام کردن دستگاه

محصولات مرتبط